Bayi Vizyonumuz

Bal Küpü olarak yılların verdiği deneyim ve uzmanlık ile çay ve şekerin doğasındaki tüm değerleri koruyarak, değer zincirini bir bütün halinde yönetmekteyiz.

Tüketicilerimizin mutluluklarına katkıda bulunan sağlıklı, doğal ve lezzetli ürünler sunmakla kalmayıp; üreticilerimiz, sözleşmeli çiftçilerimiz, tüketicilerimiz ve diğer iş ortaklarımızla birlikte komple değer yönetimi gerçekleştirmekteyiz.

Türkiye’nin ilk özel sektör şeker fabrikası olarak yüksek teknolojiye dayalı, uluslararası standartlarda ürettiğimiz Bal Küpü Şeker ve Çay ürünleri ile tüketicilerimizin “KEYFİNE TAT KATMAYA” devam ediyoruz.

Balküpü
Müşteri
Satıcı / Bayi İlişkileri

Hızlı tüketim ürünleri (FMCG) sektöründe en az üretim kalitesi kadar, güçlü dağıtım ağının öneminin bilincinde olan Bal Küpü, Türkiye genelindeki bayileri, yerel ve ulusal mağazalar vasıtası ile ürünlerinin tüketici ile kesintisiz buluşmasını sağlamaktadır. Açık iletişim ve karşılıklı kazanç ilkelerinin esas alınması sonucu, büyük titizlikle oluşturulan bayilik sistemimizde yer alan firmalar ile iş birliğimiz uzun yıllara dayanmaktadır.

Bayilerini bir parçası olarak gören şirketimiz; müşteri odaklı çalışmayı, sektörünü yakından tanımayı, her alanda verimliliği ve açık iletişimi hedeflemekte, nitelikli, bilgili, dinamik ve motivasyonu yüksek personele sahip, sürekli gelişen teknolojiyi iyi kullanmayı benimsemiş firmalarla iş ortaklığı içinde olmayı ilke edinmiştir.

Bayilik Süreçleri
Bayilik süreçleri şöyle ilerlemektedir;
  • Bayi adayı firmanın internet sayfamızdaki Bayii Başvuru Formu aracılığıyla şirketimize müracaatıyla başlar.
  • Tüm müracaatlar ilk önce Bölge Satış Yönetmen Yardımcısı kanalı ile gerekli müracaat evraklarının incelenmesi ve ilgili formların doldurulması suretiyle gerçekleştirilir.
  • İncelemenin olumlu olması halinde dosya Satış Müdürü’ne sunulur. Satış Müdürü de bayi adayı ile iletişime geçerek gerekli görüşmeleri sağlar.
  • Görüşmeler sonunda Satış Müdürü bir rapor hazırlayıp ilgili birime sunar.

Bayilik başvurularının incelenmesinde objektiflik, şeffaflık, açık iletişim ve gizlilik en temel kriterlerimizdir. Şirketimizin tüm departmanları, başvuruların değerlendirilmesinde kurumsal kültürümüz gereği, etik değerlerden taviz vermeden, adaylara eşit ve ilkeli yaklaşmak adına çok titiz bir çalışma sergiler.

Bayilik İçin İstenenler
  • Bayi adayının satış ekibi, depo ve lojistik organizasyonu,
  • Bayiliğin yapılacağı bölge ve bu bölgedeki etkinliği,
  • Sektörel deneyimi ve teknolojik alt yapısı,
  • Tüketiciye, Bal Küpü’ne ve kendi ticari işletmesine kattığı-katacağı değer,
  • Finansal açıdan güçlü ve küresel-bölgesel rekabet kurallarına göre yüksek hareket kabiliyeti olması.

Yukarıda sıralanan bu 5 maddenin yanında bayilik için başvuranların; kurumsal yapımızın temeli olan etik değerlerimizle uyumlu ve BAL KÜPÜ kalite standartlarında hizmet verebilmesine dikkat edilmektedir.

Bayi yönetim sistemimiz, müşterilerimizin talep ve beklentilerinin en üst seviyede ve etkin şekilde karşılanmasını sağlamak üzere yapılandırılmıştır. Önleyicilik yaklaşımına dayalı “Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi”nin, yasal zorunluluk olmasının ötesinde işimizin doğası gereği önemsiyor, tüketiciye ulaşan Bal Küpü markalı her ürünün gönül rahatlığı ve güvenle tüketilmesini sağlamayı hedefliyoruz. Bu hedefimizi gerçekleştirirken zincirin önemli halkalarından birisinin bayilerimiz olduğunu biliyor, bayilerimizin de bu ilkeyi özümsemesini her zaman için bekliyoruz.

Bayilik